Politica de Livrare si Retur

Informatii Livrare


Toate preturile afisate pe site-ul rfresh.ro  includ TVA.
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului rfresh.ro are valoare contractuala si presupune acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.
Livrarea produselor se face prin curier.
Pentru produsele a caror valoare depaseste 200 lei Ron ( in limita a 3 kg), nu se percep taxe de transport.
Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 200 Ron ( in limita a 3 kg) este de 20.65 Ron.
In cazul coletelor care depasesc 3 kg, se va percepe o taxa de 1.2 Ron + TVA pentru fiecare kg suplimentar, indiferent de valoarea coletului ( valabil si pentru Bucuresti).
Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand duminica si sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, in care produsul comandat nu se afla in stoc la momentul plasarii comenzii, veti fi anuntat de operatorii rfresh.ro in legatura cu posibilitatea de livrare la o data ulterioara, fara a garanta insa acest lucru.
Este posibil ca un produs cu stoc epuizat sa nu se mai poata readuce in stoc, respectiv pretul sau caracteristicile acestuia sa difere la o achizitie ulterioara. Produsele care nu se afla momentan in stoc nu pot fi livrate.
Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.
rfresh.ro  nu accepta plata comenzilor prin intermediul cardurilor de debit sau de credit. In cazul comenzilor anulate, dar expediate catre client, restituirea contravalorii comenzii se va face doar dupa returul coletului deja expediat.
Nu se fac livrari in afara Romaniei.



Metode de plata
Pentru a achita produsele comandate pe rfresh.ro 

Plata Ramburs: se face in momentul in care curierul va livreaza produsul/produsele comandate. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dvs in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta  pe factura fiscala ce insoteste marfa ( la momentul primirii coletului sau transmisa pe e-mail)                                   

Va multumim!

Politica de Retur


Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoie de motivare. Perioada de retragere expiră la 14 zile calendaristice de la data achiziționării.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a diminua valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.
Produsele ce fac obiectul returului se returneaza, de preferat, in cutia originala.

NU vor fi acceptate la retur:

–          Produsele care nu mai au ambalajul original al producatorului in care a fost livrat;

–          Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

–          Alimentele achizitionate;

–          Produsele purtate, spalate, deterioriate sau care miros a parfum;

–          Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;

–          Produse de ingrijire personala: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima si igiena dentara;

–          Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

–          Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

NOTǍ: Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat de catre acesta.
Costul de transport pentru retur este de 20.65 lei pentru produsele cu greutate de pana in 3 kg, iar pentru colete ce depasesc 3 kg, costul de transport este de 35 lei pana in 20kg, in cazul in care clientul este de acord sa se faca ridicarea produsului de catre curierul Vanzatorului.
In cazul in care ati platit o taxa de transport atunci cand ati primit coletul, contravaloarea acestuia nu se mai returneaza.
Pentru a face retur urmariti pasii urmatori:

  1. Va raspundem si stabilim impreuna datele de livrare pentru retur;
  2. Dvs.ne trimiteti contul bancar pentru returnarea banilor;
  3. Dupa primirea produsului, se verifica conformitatea lui, iar in termen de maxim 14 zile se face transferul bancar in contul indicat de catre dvs.

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii,”consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.”
Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
„(1) Profesionistul (SC WAWA MAGIC SRL ) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.”
Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
„(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. […]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici
Produsele returnate vor fi trimise sau aduse personal la adresa depozitului SC WAWA MAGIC SRL, adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.
 
In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul rfresh.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 15 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email, posta, telefon, fax, SMS sau verbal catre SC WAWA MAGIC SRL la oricare din datele de contact puse la dispozitie in acest scop.
Nu este obligatorie folosirea unui anume format pentru a va anunta retragerea din prezentul contract.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spalare sau care miros a parfum, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abateri repetate savarsite de client (de ex: produse ce nu apartin rfresh.ro , produse cu termen de returnare depaşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.

Din motive operationale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa se plaseze o noua comanda.

Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier:

Cumparatorul este obligat sa notifice rfresh.ro.  intentia de a returna conform termenului stipulate in sectiunea intitulata RETURNARI, alegand una dintre urmatoarele variante:

a) prin completarea formularului de retragere existent pe site in sectiunea Returnari.

b) printr-o declaraţie neechivoca in care sa va exprimati decizia de retragere din contract si pe care sa ne-o trimiteti scris via e-mail pe office@rfresh.ro. 

Pentru orice comanda returnata: Cumparatorul TREBUIE sa returneze produsele, ambalate corespunzator, prin intermediul firmei de curierat convenite cu rfresh.ro.

Formularele completate dupa expirarea termenului de 14 zile calendaristice nu vor fi luate in considerare.

Nu acceptam onorarea comenzilor prin transportatori indicati de dvs. In acest contract, doar Vanzatorul poate avea optiunea alegerii transportatorului.

Toate coletele continand produse returnate se vor trimite catre: „rfresh.ro. – Departament RETURURI, la adresa B-dul Pipera nr.1 –IA, cladire Integral Business Center, Voluntari, jud. Ilfov.”.

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.

In cazul exercitarii dreptului de retragere, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati informat si inapoiat Bunurile va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs. exceptand costul transportului atat la livrare cat si la retur, fara intarziere nejustificata astfel:

Transfer bancar in termen maxim de 30 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat. In acest caz, Cumparatoruleste obligat sa mentioneaza numarul contului IBAN si numele titularului de cont;